Service

En totalløsning med meget mere end møbler

En totalløsning er mange ting. Og det er netop det, vi kan. Vi er nemlig mere end møbler. Meget mere. Men vi er først og fremmest det, der skal til for at skabe den oplevelse, vores kunder forventer og fortjener – både før, under og ikke mindst efter levering. Vi evaluerer og servicerer. Vi spørger og følger op. Og vi tilbyder løsninger, der giver mulighed for at tilrettelægge og tilpasse sig. Nu og i fremtiden. Og helt efter behov.

Efterevaluering

Efter levering tager vi en afsluttende evaluering, hvor vi sammen vurderer projektets effektivitet og resultater. Hvad gik godt? Stemmer indretningen overens med målsætninger og forventninger? Og hvad kan vi gøre bedre næste gang?

 

I får tilknyttet en fast kontaktperson, som kender jer og nemt kan hjælpe med vedligehold, genbestillinger og tilretninger ud fra et fastlagt sortiment – enten gennem en PunchOut-løsning eller en tilpasset webshop. Og vi aftaler opfølgende møder og servicetjek, så vi sikrer kontinuerlig dialog om nye behov og funktioner.
 

Serviceeftersyn

Møbler skal længe leve. Derfor udfører vi et grundigt serviceeftersyn af den samlede indretningsløsning, hvor vores certificerede teknikere gennemgår og vurderer møblernes stand og funktionalitet. Skal låger og hængsler efterspændes? Kan skrivebordene køre op og ned? Og har træ og tekstiler brug for en kærlig hånd?

 

Vi tester, justerer og tjekker, om alt fungerer, som det skal. Og vi kommer med anbefalinger til udbedring, udskiftning eller opgradering. Alt sammen for at forlænge levetiden på inventaret. Til gavn og glæde for både jer og miljøet.
 

Vedligehold og møbelpleje

Møbler udsættes for meget. Det kan være lys, varme eller almindelig slitage – alt sammen noget, der sætter sine spor. Det samme gør over 50 års erfaring. Derfor tør vi godt kalde os eksperter i vedligeholdelse af møbler. Vi tilbyder rensning, pleje og imprægnering af alle materialer og overflader. Og vi går altid i dybden. Uanset om det er læder, stof eller træ.

 

Vores dygtige og erfarne serviceteam tager inventaret under kærlig og kompetent behandling. Vi fjerner snavs, pletter og andre urenheder. Vi pudser og polerer. Og vi giver møblerne den omsorg og overhaling, de fortjener.

Take back service

Møbler har stor værdi – også dem, der ikke længere er behov for. Som en del af vores cirkulære tilgang tilbyder vi en ansvarlig take back-løsning, der giver vores kunder mulighed for at sælge overskydende møbler og inventar tilbage til os – uanset stand.

 

Vi genbruger alle de møbler og materialer, vi kan. Enten ved at sælge dem videre eller donere dem gennem vores eget donationsnetværk. Og ellers – som en sidste udvej – bortskaffer vi dem på forsvarlig vis. Altid med en detaljeret miljørapport, der giver fuld dokumentation på, hvad der sker med de møbler, vi tilbagekøber.

Webløsning

Hverdagen kan være travl, hektisk og dynamisk. Derfor er det vigtigt med fleksible og rummelige værktøjer, der gør processerne nemmere og mere effektive. Med vores individuelle webløsning kan I med få klik bestille og genbestille alle de møbler, I skal bruge. Hvor som helst og når som helst. Og fra ét sted.

 

Onlineportalen giver let adgang til et på forhånd fastlagt møbelkatalog – tilpasset og skræddersyet præcist til jeres behov. Og I får samtidig det fulde overblik over aftaler, ordrehistorik og brugerprofiler. Det kalder vi en optimeret indkøbsoplevelse.

Ansvarlig indretning

Indretning med fokus på ansvarligt design og produktion, genbrug og genanvendelse.

Cases

Bliv inspireret og gå på opdagelse blandt vores mange cases.

Viden

Find inspiration og viden om alt fra fremtidens arbejdsplads, til indretningen af et sundt arbejdsmiljø.