Flytning

Verden er uforudsigelig og foranderlig.

Nye behov opstår, mens gamle forsvinder. I Daarbak Design er vi der, når der er brug for os. Og uanset om noget er under udvikling eller afvikling, tilbyder vi enkle løsninger. Vi klarer det hele. Fra flytning, håndtering og rømning af møbler til videresalg, donation og bortskaffelse af overskudsinventar. På den måde hjælper vi med at skabe en ny start – og sætte det sidste punktum.

Flytteservice

Når man skal flytte fra A til B, er ekspertise og erfaring vejen frem, og vi har begge dele. Vi tilbyder professionel håndtering af møbler, inventar og IT-udstyr – hvad enten der er tale om en komplet erhvervsflytning eller en omrokering af arbejdspladser.

 

Vores flytteservice dækker alt fra nedpakning, koordinering og transport til udpakning, montering og opstilling. Vi løfter alle opgaver – både de små, store, lette og tunge. Og uanset omfanget er jeres inventar altid i trygge og sikre hænder. Kort fortalt: Vi sørger for en problemfri og effektiv flytteproces, der opfylder jeres behov og skaber værdi. På den korte og den lange bane.

Rømning

En flytning eller omstrukturering kan være lidt af en mundfuld. Det kræver tid, kræfter og ressourcer – og det efterlader ofte overskydende inventar, som ikke længere kan eller skal bruges. Sammen med vores datterselskab Daarbak Bop Recycle har vi specialiseret os i opkøb og rømning af møbler og inventar fra virksomheder, organisationer og offentlige institutioner.

 

Vi tilbyder en samlet totalløsning, hvor vi håndterer alt. Fra planlægning og koordinering til demontering og kildesortering. Og uanset opgavens omfang sørger vi for, at jeres inventar bliver håndteret med den største omhu og inden for de aftalte tidsrammer.

Videresalg

Forandringer sker af mange årsager. Det kan være flytning, modernisering eller andre omstændigheder. Uanset situationen kan der opstå et behov for at afvikle overskydende inventar. Sammen med Daarbak Bop Recycle hjælper vi med at planlægge og facilitere salget af brugte møbler og udstyr – stort som småt.

 

Vores ambition er at skabe gode rammer for både køber og sælger. Vi agerer projektleder og sikrer, at hele salgsprocessen forløber transparent, gnidningsløs og givende for alle involverede parter. Det giver jer ro i maven og mere plads i budgettet.

Donation

Alle møbler og materialer fortjener en chance til og kan gøre en forskel for mennesker og miljøet. Derfor har vi oprettet et donationsnetværk, hvor nonprofitorganisationer som skoler, institutioner og foreninger bliver tilbudt at modtage brugte, men funktionelle møbler og andet inventar – helt gratis.

 

Vi renoverer, reparerer og genopfrisker inventaret, som enten er opkøbte genbrugsmøbler fra rømninger eller restpartier fra vores indretningsprojekter. På den måde forlænger vi produktets levetid. Det giver god mening. For jo længere møblerne lever, jo mindre belaster vi klimaet.

Miljørapport

Bæredygtighed kræver data og dokumentation. Når vi opkøber brugte møbler, tilbyder vi at udarbejde en fyldestgørende og skræddersyet miljørapport, der viser møblernes videre færd og giver et samlet overblik over, hvad og hvor meget, der er blevet opkøbt, doneret og bortskaffet miljømæssigt forsvarligt.

 

I miljørapporten sparer vi ikke på detaljerne. Tværtimod kommer vi hele vejen rundt og dokumenter alt fra mængde og donationsmodtagere til håndtering af affald og restmøbler. Det sikrer gennemsigtighed og blåstempler jeres grønne initiativer. Sort på hvidt.

Ansvarlig indretning

Indretning med fokus på ansvarligt design og produktion, genbrug og genanvendelse.

Cases

Bliv inspireret og gå på opdagelse blandt vores mange cases.

Viden

Find inspiration og viden om alt fra fremtidens arbejdsplads, til indretningen af et sundt arbejdsmiljø.